قوانین و مقررات ثبت نام

(۱) این قرارداد بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی و به صورت دوجانبه و مطابق مفاد و شرایط این سند، میان طرفین آن منعقد می‌شود:

۱- طرف اول قرارداد
پلتفرم اولین نمایشگاه، فروشگاه حرفه‌ای و تخصصی صادرات محصولات داروهای گیاهی، گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی (ایرانی) ساخت ایران (به نشانی اینترنتی: #) و سرویس‌ها، ابزارها، اپلیکیشن‌ها، و سایر وب‌سایت‌ها و دامنه‌ها و نشان‌های تجاری وابسته به آن که از این پس در این سند «#»‌ نامیده می‌شود.

تبصره ۱: بازار باسلام را شرکت «بهبود تجهیز بهین اندیش» مدیریت می‌کند که در تاریخ ۱ مهر ۱۳۹۲ به شماره ثبت ۱۲۴۶۶ و شناسه ملی ۱۰۵۹۰۰۴۶۳۸۷ تأسیس شده است. همچنین این شرکت، عضو مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری استان قم است و در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ به یک شرکت دانش‌بنیان تولیدی نوع دو (صنعتی) ارتقا پیدا کرده است.

تبصره ۲: # یک بازارگاه آنلاین (پلتفرم بازار الکترونیکی) است نه فروشگاه اینترنتی و نقش ایجاد زیرساخت مناسب برای تعامل میان تأمین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان بیرونی محصول (کالا و خدمات) را در چارچوب و قواعد این قرارداد برعهده دارد. به عبارت دیگر، # به شکل یک واسطه میان مشتریان و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات فعالیت می‌کند بدون آنکه خود طرف معاملات میان آنان قرار گیرد.

۲- طرف دوم قرارداد
تمام اشخاصی که طبق تعریف و مفاد این سند، در باسلام ثبت‌نام و از خدمات آن (موضوع قرارداد) استفاده می‌کنند که از این پس در این سند حسب مورد «کاربر / کاربران»، «غرفه‌دار / غرفه‌داران» یا «خریدار / خریداران» خوانده می‌شوند.

(۲) استفاده از خدمات # در چارچوب این سند، قوانین و مقررات کشور، احکام شرعی و اخلاق و عرف جامعه شامل موارد ذیل می‌گردد:

۱- خرید و فروش کالا و خدمات مجاز در بستر الکترونیکی، به شکل غیر هرمی و غیر شبکه‌ای، با هدف مصرف، تجارت، بازرگانی، واردات یا صادرات.

۲- برقراری ارتباط و انتشار محتوا در بسترهای اجتماعی #.

(۳) ۱- این قرارداد و سایر آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی که از طریق راه‌های ارتباطی # به صورت عمومی یا موردی به اطلاع کاربر می‌رسد، مجموعاً جزو شرایط استفاده و بهره‌برداری از # است. استفاده کاربران از #، به‌منزله پذیرش همه قوانین و مقررات آن است.

تبصره: تاریخ آخرین ویرایش و به‌‌روزرسانی این قرارداد «بهمن ۱۴۰۰» است.

(۴) ۲- در صورت به‌روزرسانی این قرارداد، چنانچه به تشخیص # این تغییرات، عمده و جدی و اثرگذار بر حقوق و تکالیف طرفین باشد، از طریق بسترهای باسلام یا راه‌های ارتباطی آن، به اطلاع کاربر خواهد رسید و وی می‌بایست نسبت به ادامه استفاده از باسلام تصمیم‌گیری کند و اگر مفاد قرارداد جدید را نمی‌پذیرد لازم است از خدمات باسلام استفاده نکند و نظر خود را به باسلام اطلاع دهد. بنابراین پس از اطلاع‌رسانی توسط باسلام و ادامه استفاده از خدمات باسلام توسط کاربر، حتی صرف بازدید و جستجو در یکی از بسترهای باسلام، به معنای موافقت با قرارداد جدید است.

3-1) مالکیت و مسئولیت باسلام و کاربر
(۵) ۱- ایجاد حساب کاربری در باسلام و همچنین مفاد این قرارداد و دیگر اسناد باسلام، هیچ نوع تعهد، توافق و قراردادی نظیر ایجاد شعبه، مشارکت و سرمایه‌گذاری مشترک، یا رابطه استخدامی یا پیمانکاری، حق فنی، شراکت، عاملیت فروش، نمایندگی یا مانند آن را مابین کاربر و باسلام ایجاد نخواهد کرد.

(۶) ۲- باسلام هنگام ایجاد حساب کاربری یا ارائه خدماتش، مجاز است در مراحل و زمان‌های مختلف اطلاعاتی را از کاربر به صورت الکترونیکی یا کاغذی یا هر دو درخواست و دریافت کند.

(۷) ۳- کاربر با ایجاد حساب کاربری، رضایت خود را جهت استفاده و دسترسی باسلام به اطلاعات خود، به ‌‌شیوه‌ای که در این قرارداد یا دیگر اسناد و دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های متعلق به باسلام بیان می‌شود، اعلام می‌کند.

(۸) ۴- اگر کاربر از طریق هر نوع سیستم الکترونیکی واسط و بیرون از باسلام، به باسلام متصل شود، درخواست دریافت اطلاعات از وی، تابع قوانین و شرایط ذکر شده در این قرارداد است.

(۹) ۵- باسلام نسبت به حفظ حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربر متعهد است و از این اطلاعات برای بهبود تجربه‌های کاربری و تسهیل روابط تجاری فی‌مابین کاربران، استفاده می‌کند. همچنین به دلیل رعایت مسائل امنیتی، صحت‌سنجی، پیگیری‌های حقوقی و قانونی، افزایش بهره‌وری و دقت در فرآیندهای کاری باسلام، ممکن است اطلاعات دریافتی کاربر، توسط کارکنان مختلف باسلام یا گروه‌های مشاور و همکار، در زمان‌بندی‌های مختلف رؤیت و بررسی گردد.

(۱۰) ۶- فعالیت‌های کاربر در باسلام، با حساب و نام کاربری‌ وی پیوند دارد و تمام یا بخشی از اطلاعات کاربری و فعالیت‌های وی به صورت پیش‌فرض در وب‌سایت اصلی باسلام و نیز اپلیکیشن‌ها و سایر ابزارهای و صفحات وابسته به آن، برای عموم قابل‌مشاهده است. همچنین این اطلاعات در فضای مجازی و اینترنت (مانند نتایج موتورهای جستجوگر ایرانی و خارجی و شبکه‌های اجتماعی وابسته به اینترنت)، در دسترس دیگران قرار دارد.

تبصره ۱: از جمله اطلاعات کاربر و فعالیت‌ وی در باسلام از این قرار است: نام، عکس‌، تاریخ پیوستن و حضورهای مختلف در باسلام، محصولاتی که خرید کرده‌ یا درباره آن‌ها نظر و امتیاز داده‌ است، نظرهای کاربر در صفحات مختلف باسلام، دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان کاربر، صفحه غرفه و صفحات محصولات، محصولات فروش رفته و تعداد آنها، نظرها و امتیازهای خریداران و مخاطبان باسلام در صفحه غرفه یا محصولات غرفه‌دار و دسته‌بندی‌ها و رتبه‌بندی‌های انجام گرفته از سوی باسلام.

(۱۱) ۷- باسلام فقط نسبت به حفظ حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربر در باسلام (طبق تعریف طرف اول این قرارداد) مسئولیت دارد و در قبال هیچ یک از اعضای خود، شرکا و همکاران تجاری و دیگر اشخاص ثالث بهره‌بردار از خدمات باسلام، هیچ تعهد و مسئولیتی ندارد. اطلاعاتی که در قلمرو عمومی قرار می‌گیرند نیز از این حیث، مستثنی هستند.

تبصره ۱: باسلام در تعامل با برخی شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدماتی که به آنها نیاز دارد، با بهره‌گیری از ابزارهای تحلیل داده و نتیجه حاصل از آن، به تحلیل، طراحی و اجرای برنامه‌های بازاریابی خواهد پرداخت. همچنین با ارائه‌دهندگان خدمات جمع‌آوری، بهره‌برداری، ارتقا و تحلیل اطلاعات جهت ارائه خدمات بهتر به مخاطبان و کاربران خود، همکاری می‌کند. استفاده از داده‌ها و اطلاعات کاربران به‌صورت بی‌نام و حفظ محرمانگی داده‌هاست و افشای داده‌های بانام صرفاً با رضایت صاحب یا صاحبان داده صورت می‌پذیرد.

تبصره ۲: باسلام با هدف افزایش بهره‌وری، توسعه اکوسیستم کسب‌وکارهای خرد، افزایش سطح رضایت مشتریان، توسعه و ارتقای پلتفرم باسلام و کسب‌وکارهای حاضر در آن، حسب مورد و تعریف طرح‌های احتمالی در تعامل با دانشگاه‌ها، اساتید و پژوهشگران، مجاز است اطلاعات طبقه‌بندی‌شده در اختیار خود را با رعایت اصول حمایت از داده‌ها در دسترس افراد و مجموعه‌های فوق‌الذکر قرار دهد.

(۱۲) ۸- باسلام اطلاعات کاربر را به شخص ثالث، بدون دریافت رضایت وی یا در مواردی که در این قرارداد ذکر شده است نمی‌فروشد و از آنها استفاده تجاری نمی‌کند.

(۱۳) ۹- باسلام به دلایل متعددی، از جمله درک رفتار کاربران و مخاطبان خود و تدارک تجربه بهتری برای آنها، از فن‌آوری‌هایی مانند کوکی‌ها (نظیر cookies, clear gifs, log files, and flash cookies) استفاده می‌‌کند.

(۱۴) ۱۰- باسلام برای برقراری ارتباط با کاربر، می‌تواند از کلیه روش‌های در دسترس، مانند تماس، پیامک، ایمیل، اپلیکیشن‌های باسلام، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و سایر کانال‌های ارتباطی استفاده کند.

(۱۵) ۱۱- باسلام راه‌های ارتباطی خود با کاربران را از طریق صفحات رسمی خود اعلام می‌کند و در قبال سوءاستفاده از ارتباط تقلبی و غیر واقعی هیچ مسئولیت مدنی و کیفری ندارد.

(۱۶) ۱۲- باسلام اطلاعات کاربر را در صورت درخواست رسمی مراجع ذی‌صلاح قضایی، انتظامی و قانونی در اختیار آنها قرار خواهد داد.

(۱۷) ۱۳- حق مالکیت باسلام بر مجموعه دارایی‌های مادی و غیر مادی‌اش محفوظ است و بهره‌برداری و استفاده از هر یک از آنها خارج از مقررات باسلام یا عرف و عادت، به شکل مستقیم یا غیر مستقیم، با اهداف تجاری یا غیر تجاری، سوء‌استفاده تلقی می‌شود و ممنوع است و علاوه بر مقررات این قرارداد حق پیگیری قانونی و قضایی برای باسلام محفوظ است.

(۱۸) ۱۴- باسلام در قبال حوادث غیر مترقبه در بستر مبادلات الکترونیکی و خارج از اراده و قدرت خود، مانند قطع اینترنت و برق از سوی مراکز ذی‌صلاح، مسئولیتی ندارد.

(۱۹) ۱۵- باسلام در برابر تخلفات کاربر از مفاد این قرارداد و دیگر اسناد و دستورالعمل‌‌های متعلق به باسلام یا نقض قوانین کشور یا ارتکاب اعمال مجرمانه، می‌تواند بدون اطلاع قبلی و یک‌طرفه نسبت به اعمال مقررات خود به شرح زیر اقدام کند و در این موارد، نسبت به تأثیر احتمالی این اقدامات بر کار و درآمد کاربر، مسئولیتی نخواهد داشت:

۱. محدود کردن ارائه خدمات باسلام‌ به کاربر.

۲. تعلیق حساب کاربری یا غرفه یا هر دو.

۳. مسدود کردن حساب کاربری یا غرفه یا هر دو با حفظ محتوای کاربر،

۴. حذف کامل حساب کاربری و غرفه یا غرفه به تنهایی.

۳-۲) ایجاد حساب کاربری و غرفه
(۲۰) ۱- کاربر قبل از عضویت در باسلام و استفاده از خدمات آن، می‌بایست مفاد این قرارداد را کامل و دقیق مطالعه و قبول کند. بنابراین صرف ایجاد حساب کاربری و حتی بدون جستجو در بازار باسلام یا خرید و فروش در آن، به معنای اطلاع و موافقت کاربر با این قرارداد است.

(۲۱) ۲- حداقل سن برای ایجاد حساب کاربری برای عموم اشخاص حقیقی، ۱۸ سال تمام و مشروط بر داشتن اهلیت قانونی معامله (بالغ، عاقل و رشید بودن) و عدم ممنوعیت قانونی برای آنهاست.

(۲۲) ۳- ایجاد حساب کاربری و استفاده از خدمات باسلام برای اشخاص حقیقی ۱۵ سال تمام شمسی، تنها با اطلاع و تأیید باسلام و اجازه و نظارت یکی از والدین یا سرپرست قانونی وی مجاز است.

(23) ۴- برای ساخت حساب کاربری در باسلام به یک شماره همراه معتبر و به‌نام کاربر نیاز است و کاربر در برابر صحت اطلاعات و مالکیت شماره همراه ثبت‌نامی تماماً و کاملاً مسئول خواهد بود. همچنین با هر شماره همراه فقط یک حساب کاربری می‌توان ایجاد کرد.

(24) ۵- ایجاد حساب کاربری در باسلام برای سیستم‌های رایانه‌ای و الکترونیکی تحت کنترل اشخاص حقیقی یا حقوقی مجاز نیست و تخلف محسوب می‌شود و با آن حسب مورد، برابر قوانین کشور و مقررات باسلام برخورد خواهد شد.

(25) ۶- ایجاد حساب کاربری برای اشخاص حقوقی پس از اطلاع و تأیید باسلام امکان‌پذیر است. همچنین چنانچه شخص حقیقی برای شخص حقوقی حساب کاربری ایجاد کند، به صورت شخصی اقرار و ضمانت کرده‌ که نماینده شخصیت حقوقی است و اختیار و قدرت لازم را برای موافقت با این قرارداد و شرایط استفاده از باسلام به عهده دارد.

(26) ۷- هر شخص حقیقی یا حقوقی تنها مجاز به ایجاد یک حساب کاربری خواهد بود مگر با اطلاع و تأیید باسلام. در صورت اطلاع از وجود حساب‌های کاربری متعدد و بدون مجوز برای یک شخص حقیقی یا حقوقی، باسلام می‌تواند همه آنها را غیر فعال و سپس تصمیم‌گیری کند.

(27) ۸- کاربر به صورت مستقل مسئول حفاظت از اطلاعات و امنیت حساب کاربری خود است. بنابراین تمام مسئولیت هر نوع استفاده از حساب کاربری به صورت اشتراکی یا تحت مدیریت دیگران یا غیر مجاز، به عهده کاربر است. به همین دلیل، کاربر در صورت مشاهده هر مشکل غیر مجاز در استفاده از حساب کاربری خود، می‌بایست آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به باسلام اطلاع دهد.

(28) ۹- ایجاد غرفه (فروشگاه اینترنتی) در باسلام رایگان است و هر کاربر تنها مجاز به ایجاد یک غرفه خواهد بود مگر با اطلاع و تأیید باسلام.

(29) ۱۰- تغییر مالکیت حساب کاربری یا غرفه و هر نوع واگذاری مالکانه آنها به دیگران (مانند اجاره)، فعلاً در باسلام تعریف نشده و امکان‌پذیر نیست و در صورت اطلاع، باسلام مجاز به اعمال مقررات خود است.

(30) ۱۱- باسلام نظارت و مسئولیتی درباره ارتباط و تعامل آنلاین یا آفلاین کاربران باسلام با یکدیگر در درون یا بیرون از بازار باسلام ندارد مگر در موضوع و چارچوب این قرارداد.

۳-۳) انتشار محتوا و استفاده از آن
(31) ۱- هر آنچه کاربر هنگام استفاده از خدمات باسلام در هر بستر متعلق به آن درج و منتشر می‌کند، محتوای کاربر محسوب می‌شود.

(32) ۲- کاربر هنگام درج هر نوع محتوا، می‌بایست قوانین کشور (مانند قانون جرایم رایانه‌ای، قانون مصادیق محتوای مجرمانه و قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور)، احکام شرعی، اخلاق و عرف جامعه و مفاد این قرارداد را رعایت کند و تمام مسئولیت و تبعات حقوقی و کیفری آن را بپذیرد.

تبصره ۱: در قانون مصادیق محتوای مجرمانه، فهرست این مصادیق آمده است که لازم است کاربر آن را مطالعه و رعایت کند. عناوین کلی آنها عبارت است: محتوا علیه عفت و اخلاق عمومی، مقدسات اسلامی، امنیت و آسایش عمومی، مقامات و نهادهای دولتی و عمومی، محتوای قابل‌استفاده برای ارتکاب جرایم رایانه‌ای، محتوای تحریک و ترغیب یا دعوت‌کننده به ارتکاب جرم، و محتوای مجرمانه مربوط به امور سمعی و بصری و مالکیت معنوی (در وب‌سایت پلیس فتا نیز فهرست مصادیق محتوای مجرمانه آمده است).

تبصره ۲: بخش مهم انتشار محتوا به غرفه‌داری در باسلام و صفحات غرفه و محصول برمی‌گردد و به همین دلیل غرفه‌دار باسلام باید قوانین کشور و مقررات باسلام را که به انتشار محتوا مربوط است با نهایت دقت رعایت کند.

(33) ۳- در نام کاربری، غرفه، محصولات و توضیحات مرتبط به آنها، استفاده از عناوین نیازمند مجوز از وزارتخانه‌ها یا سازمان‌های دولتی و مراکز علمی و حوزوی، برندهای ثبت‌شده،‌ اسامی مقدس (مانند نام‌ها و القاب چهارده معصوم و امام‌زادگان مشهور)، نام‌های کامل یا اختصاری متعلق به دولت، اسامی آثار ملی و تاریخی، اسامی دانشمندان، هنرمندان و افراد مشهور معاصر، بدون گرفتن مجوزهای لازم ممنوع است و در صورت تخلف کاربر و منجر شدن به شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی، تمام مسئولیت و عواقب آن با کاربر است.

(34) ۴- استفاده از نام «باسلام» توسط کاربران بدون اخذ رضایت کتبی و رسمی از شرکت «توسعه و تدبیر جوامع سلام (سهامی خاص)» ممنوع و قابل‌پیگیری قانونی و قضایی است.

(35) ۵- باسلام نسبت به هرگونه ادعا یا خسارت احتمالی نسبت به محتوای کاربر هیچ مسئولیت مدنی و کیفری نخواهد داشت.

(36) ۶- کاربر با درج محتوا در باسلام، حق استفاده از آن را به باسلام به صورت حق انحصاری، قابل‌واگذاری به غیر، همه‌جانبه، غیر قابل‌استرداد، مجاز به ویرایش، بازنشر و بازتولید می‌دهد.

(37) ۷- استفاده و انتشار محتوای کاربران باسلام در بیرون از باسلام مجاز نیست؛ مگر در چارچوب این قرارداد یا وجود امکان اشتراک‌گذاری توسط باسلام.

(38) ۸- کاربر در استفاده محتوایی از شبکه جهانی اینترنت، ملزم به رعایت قوانین ملی و بین‌المللی یا اختصاصی هر پایگاه اینترنتی است.

(39) ۹- کاربر نباید اطلاعات حساس، خصوصی و محرمانه خود یا دیگران را در باسلام منتشر کند یا در اختیار کاربران قرار دهد. باسلام در مورد سوءاستفاده از این اطلاعات و خسارت‌های احتمالی هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

(40) ۱۰- کاربر برای تولید، انتشار و انتقال محتوا مجاز به استفاده از سیستم‌های ماشینی، رایانه‌ای و ربات نیست.

(41) ۱۱- انتشار محتوای خارج از موضوع فعالیت و خدمات باسلام (مانند مباحث سیاسی و حزبی) و محتوای غیرمجرمانه اما نامناسب و خارج از عرف (مانند تصاویر ترسناک و شوخی‌های خلاف شئون اخلاقی) مجاز نیست.

(42) ۱۲- باسلام مجاز به نظارت بر محتوای کاربران است و در صورت تشخیص محتوای نامناسب یا ناقص قوانین کشور و مقررات باسلام، می‌تواند آن را بدون اطلاع قبلی حذف کند و از این جهت هیچ ادعایی علیه باسلام مسموع نخواهد بود. همچنین در این موارد، باسلام مجاز به اعمال مقررات خود است و نسبت به اقناع کاربر هیچ تعهدی ندارد.

(43) ۱۳- جرایم و مجازات قانونی در قبال محتوای کاربران، مانع و رافع برخورد باسلام با کاربر نیست و برعکس.

۳-۴) دعوت برای عضویت و فعالیت در باسلام
(44) ۱- شرکت در طرح‌های مختلف دعوت از دیگران برای عضویت و فعالیت در بازار باسلام و کسب امتیازاتی مانند اعتبار هدیه و کد تخفیف خرید، به معنای پذیرش این قرارداد و مقررات اختصاصی طرح‌هاست.

(45) ۲- اطلاعات مربوط به طرح‌های دعوت، ذخیره و تحلیل می‌گردد. بنابراین در صورت مشاهده هر گونه تقلب و سوء‌استفاده کاربر، اعم دعوت‌کننده و دعوت‌پذیر، باسلام مجاز است کاربر را بدون اطلاع قبلی از طرح خارج و مقررات خود را اعمال کند (ماده ۱۹). همچنین در این فرض، کلیه اعتبارات و وجوه دریافتی کاربر قابل‌استرداد است.

(46) ۳- باسلام همواره می‌تواند خسارت و حقوق قانونی خود یا شرکای ذی‌حق خود را نسبت به هر گونه تخلف کاربر در هر طرحی از باسلام، طبق مقررات این سند و نیز از طریق قانونی و قضایی، پیگیری و مطالبه کند.

(47) ۴- استفاده از اعتبارات و امتیازات مالی طرح‌های مختلف دعوت، مشروط به دعوت از دیگران، ثبت‌نام از طریق لینک دعوت و معامله واقعی و خرید محصول از دیگر غرفه‌داران باسلام است و انجام هرگونه تقلب یا سوءاستفاده خارج از اهداف و چارچوب این طرح، مانند دعوت از خود یا معامله صوری یا به قصد تقلب، تخلف و نقض قوانین باسلام شناخته می‌شود. در این موارد، تشخیص باسلام ملاک عمل است و باسلام مجاز به اعمال مقررات این قرارداد (ماده ۱۹) و نیز پیگیری حقوقی و کیفری آن در مراجع ذی‌صلاح قانونی و قضایی است.

(48) ۵- اعتبارات و امتیازات مالی طرح‌های دعوت، ماهیت هدیه دارد و قابل‌تبدیل به پول نقد یا قابل‌انتقال به دیگران به صورت اختیاری یا قهری (ارث) نیست.

(49) ۶- استفاده غرفه‌دار از کدهای تخفیف باسلام برای خرید از غرفه خود و تبدیل به پول نقد مجاز نیست و تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده، اعتبار کدهای تخفیف مسدود می‌شود و به نفع غرفه‌دار یا خریدار محاسبه و منظور نمی‌گردد.

(50) ۷- شرکت در طرح‌های دعوت، به کاربران حقیقی اختصاص دارد و شرکت کاربران حقوقی در نسخه‌های مختلف این طرح، مشروط به داشتن غرفه فعال و دیگر شرایط اعلامی باسلام است.

(51) ۸- طرح‌های دعوت ممکن است به زمان یا مکان یا شرایط خاصی محدود باشد یا در آن شرایطی برای مزایای استفاده نشده گذشته در نظر گرفته شود؛ بنابراین مبنای بهره‌مندی از مزایای آنها، زمان استفاده کاربر از نسخه جدید است و در صورت عدم استفاده کاربر و باطل شدن آنها، هیچ حقی برای کاربر یا تعهدی برای باسلام ایجاد نمی‌کند.

(52) ۹- باسلام بر اساس تشخیص خود، مجاز به تعلیق یا ابطال اعتبارات و امتیازات مربوط به طرح‌های مختلف دعوت است.

(53) ۱۰- برای استفاده از مزایای طرح دعوت، باسلام می‌تواند برای نهایی شدن سفارش خرید، علاوه بر استفاده از اعتبار هدیه، پرداخت مبلغی توسط خریدار را شرط کند. همچنین این مبلغ می‌تواند در طرح‌های دعوت، مختلف باشد.

(54) ۱۱- باسلام در جریان استفاده از طرح دعوت، نسبت به ارتباطات و تعاملات بین کاربران خود و اشخاص ثالث که خارج از چارچوب و قوانین این طرح صورت گیرد هیچ مسئولیت و نظارتی ندارد و تمام مسئولیت حقوقی و کیفری آن با خود اشخاص است.

ثبت نام در پلتفرم هوش مصنوعی